Абонентське обслуговування — це комплекс послуг, спрямований на забезпечення постійної роботи парку комп’ютерної техніки Вашої компанії.
Сучасний світ неможливо уявити без інформаційних технологій. Більш того, сьогодні у сфері бізнесу задіяна найбільша частина комп’ютерної техніки та інформаційних систем. Однак, будь-які комп’ютери вимагають обслуговування та всебічної технічної підтримки. Утримання свого повноцінного штату «ІТ спеціалістів» або навіть одного універсального «спеціаліста», який обслуговуватиме Ваші комп’ютери, комп’ютерну мережу й техніку, може виявитись для Вас або надто дорогим, або причиною Вашого постійного «головного болю», пов’язаного з їх наймом, заміною, недисциплінованістю, відпустками та хворобами.
В таких випадках, зазвичай, вигідніше повністю доручити офісну техніку спеціалізованій компанії, зосередившись на своєму профільному бізнесі.
Обравши нас Ви отримаєте:
- Значне скорочення затрат на персонал та ІТ – інфраструктуру;
- Постійний нагляд за станом інформаційних систем, рекомендації щодо підвищення продуктивності, стійкості та захисту;
- Незалежність від однієї людини, яка може захворіти або піти у відпустку;
- Програми, які стабільно працюють і постійно справну комп’ютерну техніку;
- Своєчасний, оперативний та зручний виїзд до абонента;
- Консультація персоналу під час проведення профілактичних робіт;
- Великий спектр ІТ послуг;
- Економію на створенні робочого місця для штатного спеціаліста;
- Можливість зосередитись на виконанні своїх прямих обов`язках працівникам офісу, не відволікатись на усунення не фахових проблем методом «проб та помилок» та дзвінків до інтернет – провайдерів і знайомих, як це зазвичай буває.
В абонентське обслуговування комп’ютерів входять наступні послуги:
- Терміновий виїзд і налагодження елементів комп’ютерного парку;
- Консультація для Ваших працівників;
- Відновлення програмного забезпечення на робочих станціях і серверах у випадку збоїв;
- Заміна деталей, що вийшли з ладу на період їх ремонту;
- Доставка несправної комп’ютерної техніки в сервісний центр;
- Забезпечення антивірусного захисту комп’ютерного парку з урахуванням особливостей його експлуатації.
Проведення регулярних профілактичних робіт:
- Перевірка операційних систем на наявність системних помилок і їхнє усунення;
- Профілактика роботи комп’ютерної мережі й підтримка її працездатності;
- Перевірка цілісності та збереження даних;
- Резервне копіювання даних;
- Установка й підтримка захисту від атак через мережу Інтернет.
Щоб запропонувати точну вартість послуги, наш фахівець повинен оглянути Ваш офіс. Після огляду ми зможемо визначити оптимальну для Вас схему обслуговування комп’ютерного парку.
Звертайтесь за номером:
З нами — проблеми Вас минають